Kami adalah dari keturunan Allahyarham Hj Othman B. Abdullah (14 November 1995) dan Allahyarhamah Hjh Mariyam Bt Hj Alus (15 April 2004). Kami berasal dari Kampung Merlimau, Melaka. Mempunyai 10 orang adik beradik - 3 lelaki dan 7 perempuan dan 10 menantu. Jumlah keseluruhan cucu ialah 44 (termasuk Allahyarhamah Nursyarfina Bt M. Ali Akbar dan Allahyarhamah Farah Bt M. Latifi). Lelaki berjumlah 19 org dan perempuan 25 (23 yg ada). 12 org telah mendirikan rumahtangga menghasilkan 9 orang cicit (6 lelaki dan 3 perempuan).

Jumlah keseluruhan ahli keluarga kami pula ialah seramai 82 orang... dan akan bertambah bila-bila masa dari sekarang.



Monday, May 24, 2010

PERBARISAN RUMAH SUKAN DAN HADIAHNYA




Assalamualaikum wbt.

Atas sebab2 tertentu, Busu Biah Poco Poco tak dapat menghadirkan diri. Oleh itu, senaman poco poco telah digantikan dengan perbarisan rumah buah-buahan. Akan ada pemenang untuk perbarisan terbaik yg akan diambil kira dari keseragaman, kesinambungan dan sapa yg paling byk bwk maskot buah-buahan kumpulannya (ape benda la yg aku ckp nih).

Pemenang akan dipilih oleh para AJK yg mempunyai kredibiliti dan semangat kesukanan yg tinggi (semua AJK masuk perbarisan... sapa nk jadik pengadil?).

Pemenang perbarisan akan membawa balik semua buah-buahan yg dibawa oleh rumah buah yg lain termasuk buahnya sendiri (ooppss). Alamat penuh la keta pemenang nanti.

Sekian untuk memeriahkan suasana menjelang hari bersejarah ini.

Wassalam.... Hidup NENAS!!!!!

No comments: