Kami adalah dari keturunan Allahyarham Hj Othman B. Abdullah (14 November 1995) dan Allahyarhamah Hjh Mariyam Bt Hj Alus (15 April 2004). Kami berasal dari Kampung Merlimau, Melaka. Mempunyai 10 orang adik beradik - 3 lelaki dan 7 perempuan dan 10 menantu. Jumlah keseluruhan cucu ialah 44 (termasuk Allahyarhamah Nursyarfina Bt M. Ali Akbar dan Allahyarhamah Farah Bt M. Latifi). Lelaki berjumlah 19 org dan perempuan 25 (23 yg ada). 12 org telah mendirikan rumahtangga menghasilkan 9 orang cicit (6 lelaki dan 3 perempuan).

Jumlah keseluruhan ahli keluarga kami pula ialah seramai 82 orang... dan akan bertambah bila-bila masa dari sekarang.



Sunday, June 21, 2009

MAJLIS PERNIKAHAN DIYANA - NAZRIN, 20 JUN 2009

Alhamdulillah, setelah hampir 7 bulan bertungkus lumus merancang dan melaksanakan apa yg dirancang, sebuah majlis yg gilang gemilang telah dpt disempurnakan dengan jayanya. 2 insan telah sah sebagai pasangan suami isteri. Saudara mara bergembira. Rakan taulan meraikan. Dan, yg paling penting, pasangan pengantin baru akan menikmati hidup berbeza selepas ini.

Untuk pengetahuan semua, Siti Nor Diyana Bt Mohd merupakan satu2 nya cucu (kepada arwah Hj Othman dan Hjh Mariyam) yg telah di jaga arwah semenjak dari kecil sehingga berumur 13 tahun.

Berikut adalah gambar sekitar Majlis Pernikahan yg telah berlangsung pada kira kira pukul 9.00 malam, 20 Jun 2009 yg lalu.

Sesiapa yg sudi untuk menyumbang gambar lain, sila email atau burn dalam CD dan kemudian beri kepada Busu Latifi untuk di muatkan ke dalam web album.

Org kuat yg duduk sahaja...

Sekitar majlis pernikahan

wakil dari pihak lelaki sedang berucap


dara pingitan...








sejurus selesai ijabkabul












sedang berbincang lagu apa yg nak di nyanyikan


Puan Ina sedang menyanyi


pengantin diarak menggunakan 'tandu'


mcm cina pun ada... mcm indon pun ada


bertandu lagi


lagi lagi tandu
sekian dan nantikan pula edisi Majlis Resepsi.

2 comments:

bahirah said...

ala bsu..sket je..bile nak update ni?hehe

diyana said...

pembetulan ejaan nama Siti Nor Diyana Mohd..nway busu thanks..