Kami adalah dari keturunan Allahyarham Hj Othman B. Abdullah (14 November 1995) dan Allahyarhamah Hjh Mariyam Bt Hj Alus (15 April 2004). Kami berasal dari Kampung Merlimau, Melaka. Mempunyai 10 orang adik beradik - 3 lelaki dan 7 perempuan dan 10 menantu. Jumlah keseluruhan cucu ialah 44 (termasuk Allahyarhamah Nursyarfina Bt M. Ali Akbar dan Allahyarhamah Farah Bt M. Latifi). Lelaki berjumlah 19 org dan perempuan 25 (23 yg ada). 12 org telah mendirikan rumahtangga menghasilkan 9 orang cicit (6 lelaki dan 3 perempuan).

Jumlah keseluruhan ahli keluarga kami pula ialah seramai 82 orang... dan akan bertambah bila-bila masa dari sekarang.



Thursday, April 2, 2009

Berkongsi perasaan gumbira

Assalamualaikum,

Saya sukecitenye ingin berkongsi dalam penulisan yang pertama di blog hj-othman sebelum itu saya menceritakan perihal serba sedikit perkongsian saya (walaupun belom benar2 konvo - gambar tu percubaan je tapi percubaan yang maut sebab baju tu badi) perasaan gembira kerana akhirnya dapat tamatkan zaman belajar yang agak lama (5 tahun = amek medic). Ini adalah legacy kepada sedara-sedara yang lain (terutama yang laki-laki sobab korang mudo2 laie supaya jangan malas belajar! dan main tu main jugak tapi sekolah kasi lulus) setelah tamat praktikal 15 March 2009 maka kini menghitung hari sebelum pergi ke bercuti dan kembali bekerja 15 April 2009.

Photobucket Photobucket

Inilah sedutan percubaan maut gaya 10 markah yang menangguhkan segala-galanya, lopeh ni tunggu la bulan 10 gambar yang sobonar-bonar dan selepas balik dari bercuti nanti ade posting terbaru.

2 comments:

bahirah said...

amik medic?fuiyoooo akhirnya keluar jgak dari jajahan adnan yakob..
lalalala~

HR said...

ala2 amek medic gitu la lame nau blaja hahaha